Voorbereidingen voor Thailand - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Sabine Starre - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor Thailand - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Sabine Starre - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor Thailand

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

14 November 2016 | Nederland, Zoetermeer

Het is vandaag maandag 14 november, voorbereiding in volle gang.
De tickets en backpacks zijn al een tijdje in huis. En ik heb uiteraard al heel veel spulletjes voor de reis gekocht. Samen zijn we nog een aantal dagen vrij voordat we vertrekken. In deze dagen zetten we nog even de puntjes op de i.

Onze katjes gaan bij mijn ouders in huis voor 3 weken. Klinkt stom maar ook daar heb ik veel zorgen om gehad. Laat ik ze 3 weken alleen thuis en komt er iedere dag iemand langs om ze eten te geven en te knuffelen, breng ik ze naar een pension... Wat klauwen vol geld kost. Mijn ouders boden aan om ze 3 weekjes in huis te nemen. Superliefffffff! Echt een onwijze last van mijn schouders.

Ondertussen hebben we een globale planning gemaakt en ons eerste hotel in Bangkok geboekt (Novotel Bangkok). Na een vliegreis van 14 uur is het wel lekker om in dit hotel even te acclimatiseren.

Zoals iedereen wel een beetje weet vind ik het allemaal heel erg spannend en maak ik me een beetje zorgen om de reis; wat gaan we allemaal doen, waar slapen we, etc. Normaal boeken we een reisje, pakken onze koffers een aantal dagen van tevoren en vertrekken we. Je weet waar je slaapt, wat er voor eten is en wat er allemaal te doen is... (Deze reis is voor mij een grote stap uit mijn comfortzone, maar hoe dichterbij hij komt, hoe meer zin ik er in krijg.)

Vrijdag vertrekken wij om 14.30 richting Schiphol en vliegen rond 17.30 richting Bangkok waar wij de volgende ochtend 10.00 lokale tijd aan zullen komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

Actief sinds 14 Nov. 2016
Verslag gelezen: 585
Totaal aantal bezoekers 1438

Voorgaande reizen:

18 November 2016 - 08 December 2016

Thailand

Landen bezocht: